New Music

Informasjon COVID-19 (Coronavirus)

Det å ta vare på fansens sikkerhet har vært, og vil alltid være, Ticketmasters viktigste prioritet, spesielt i utfordrende og uvisse tider som disse. Vårt team arbeider kontinuerlig bak kulissene, og vi følger med og lytter til norske myndigheters råd og vurderer fortløpende situasjonen. Samtidig jobber vi aktivt sammen med artister, arrangører, festivaler og steder du er glad i for å finne ut av hvordan de kan gjennomføre fremtidige arrangementer.

Selv om en rekke arrangementer avlyses jobber vi med mange av våre arrangører for å finne nye datoer for mange av arrangementene. I lys av situasjonen vi nå er i tar dette dessverre noe lengre tid, og vi setter pris på din tålmodighet og forståelse når vi navigerer oss gjennom denne ekstraordinære situasjonen.

For å kunne gi deg informasjon fortløpende, har vi opprettet en informasjonsside som du finner HER. Siden oppdateres kontinuerlig med statusendringer over alle affekterte arrangementer.

Som et resultat av det store volumet av kanselleringer og flyttede arrangementer, oppfordrer vi deg til å ikke ta direkte kontakt med kundeservice vedrørende refunderinger. Den beste måten å sjekke statusen på ditt arrangement er via informasjonssiden: https://www.ticketmaster.no/feature/covid19/?language=no-no

I mellomtiden, vær vennlig og les nedenstående for mer utfyllende informasjon:

  • Til fremtidige arrangementer som er aktive så er de fortsatt gjeldende. Det er ingenting du trenger å foreta deg. Dersom noe endrer seg vil du bli kontaktet med oppdateringer.
  • Om ditt arrangement har blitt avlyst trenger du ikke å foreta deg noe. Vi eller arrangør tar kontakt direkte med deg med mer informasjon
  • Dersom ditt arrangement har blitt flyttet, arbeider vi sammen med arrangør for å finne nye datoer, og du vil bli kontaktet så fort vi eller arrangøren har mer informasjon omkring dette.
  • For ytterligere informasjon, besøk vårt hjelpesenter: https://help.ticketmaster.no/hc/no

Vi ønsker å besvare din henvendelse så raskt som mulig, men det er for tiden stor pågang, og kundeservice har derfor noe lengre svartid enn normalt.

Vi jobber døgnet rundt for å finne gode løsninger, og vi beklager ulempen det medfører. Tusen takk for din tålmodighet.

Vår visjon i Ticketmaster er å gi deg den beste liveopplevelsen, og det skal vi i fremtiden fortsette å gjøre. Hold deg frisk, ta vare på dine nærmeste i denne vanskelige perioden, også ser vi frem til å komme tilbake for fullt så snart som mulig.

Vennlig hilsen,
Ticketmaster Norge

Share post